نوشته شده توسط : سیمین

هتل لوتوس کیش

از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره لوتوس است که در نزدیکی هتل سورینت مریم کیش قرار گرفته است. هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق تمیز و مناسب و امکانات خوب و عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. هتل لوتوس کیش که با الهام از معماری زیبای ایران باستان و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و طراحی شده و نام قدیم این هتل لاله بوده است. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای لذیذو کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش می باشد. در فضای سبز هتل چایخانه سنتی وجود دارد و مسافران تور کیش برای استراحت می توانند به آنجا بروند.

 امکانات هتل لوتوس کیش:

سالن كنفرانس, كافي شاپ مخصوص  مسافران تور کیش, كافي نت, فروشگاه, غرفه, رستوران, اینترنت, پاركينگ اختصاصي هتل, پارک کودک, سالن ورزشي, چايخانه سنتي, استقبال فرودگاهی و ... که برای مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل لوتوس کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شایان کیش

یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل شایان است که در مراکز نوار سیاحتی کیش قرار گرفته است.هتل شایان کیش 195 اتاق سوئیتهای ساحلی، سوئیتهای معمولی، رویال، اتاقهای روبه دریا و جزیره و همچنین دوبلکس های لوکس با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این هتل تا فرودگاه ۷ کیلومتر و تا دورترین مرکز تجاری ۳ کیلومتر فاصله دارد. هتل شایان کیش دارای رستورانی با انواع غذاهای متفاوت ایرانی و فرنگی خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش می باشد. از ویژگی های خوب این هتل نزدیک بودن ساحل زیبای دریا می باشد و مسافران تور کیش می توانند با کمی قدم زدن به دریا بروند.

امکانات هتل شایان کیش:

رستورانهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، آرایشگاه برای مسافران تور کیش، سالن های کنفرانس، کافی نت و گیم نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات , همچنین خدمات فکس و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل پارمیس کیش

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیس است که بسیار با بازار پردیس کیش نزدیک می باشد و مسافرانتور کیش می توانند به آنجا بروند. هتل پارمیس کیش دارای اتاق هایی تمیز و شیک و کاملا مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این هتل استخر, سونا,جکوزی و سالن بیلیارد برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا آنها اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. این هتل از نظر مکانی بسیار مناسب بوده زیرا به مراکز خرید بسیار نزدیک است و مسافران با کمی قدم زدن می توانند به آنجا بروند. هتل پارمیس کیش آماده استقبال از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل پارمیس کیش:

 استخر, سونا,جکوزی , سالن بیلیارد, 2 رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و ...., کافی شاپ با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش, خدمات خانه داری, اینترنت, کرایه دوچرخه سواری, کرایه موتور سیکلت و .... که در اختیار مسافرانتور کیش می باشد.

 

هتل سورینت مریم کیش

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل سورینت مریم است که حاشیه جنوب شرقی میدان “امیر کبیر” یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش قرار گرفته است. هتل سورینت مریم کیش دارای ۵۶ اتاق و سوئیت که شامل اتاق هاى مدرن و شیک، ۱۲ سوئيت معمولى ، ۴ سوئيت رويال برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل در سال ۹۲ بازسازی و امکانات مناسبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد. از نظر موقعیت مکانی ای ن هتل بسیار به ساحل و اسکله تفریحی ، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس یک و دو ، مرکز تجاری ، هایپر مارکت نزدیک می باشد و مسافران تور کیش می توانند به راحتی با کمی قدم زدن به آنجا بروند. هتل سورینت مریم کیش برای مسافران تور کیش سالن بیلیارد و کافی شاپی با انواع دسر ها فراهم کرده تا مسافران در اوقات فراغت خود به آنجا بروند.

امکانات هتل سورینت مریم کیش:

ترانسفر فرودگاه بریم مسافرت تور کیش, اینترنت پر سرعت ، مینی بار، سرویس قهوه و چای ، سالن پذیرایی ،خانه داری ۲۴ساعته ، فضای سبز ، اتاق جلسات ، بیلیارد, رستوران ، کافی شاپ ، پارکینگ, خشکشویی و... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. این هتل تور کیش در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل این هتل تور کیش بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشداگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران تور کیش مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان تور کیش پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی تور کیش می باشد. مهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در مرکز جزیره کیش روبروی بازار زیتون قرار دارد. این مجموعه از دو ساختمان قدیمی و نوساز تشکیل شده است. هتل قائم کیش دارای 80 اتاق و 240 تخت می باشد. یک رستوران مشترک برای استفاده هر دو ساختمان این هتل وجود دارد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش دسترسی بسیار خوب آن به دریا و بازار ها می باشد .

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

 

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به نزدیکی آن به بازارها و مکان های تفریحی کیش اشاره نمود. طراحی این مجموعه به صورت سه بلوک مجزا می باشد که در 2 طبقه به صورت پلکانی بنا شده است و مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد.  همچنین در مقابل این هتل کارتینگ اتومبیلرانی واقع شده است. هتل دریا دارای اتاق های 2 و 3 تخته با امکانات صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد .

از امکانات هتل دریا کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت و ... برای مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آب انبار سنتی کیش

آب انبار سنتی کیش

در جزیره کیش به علت حجم بارش کم و وجود اغلب بارش های فصلی يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم ساخت آب انبار بوده است .در محدوده شهر حریره کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی احداث گردیده است. با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود و این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست دادند اما به عنوان یک مکان گردشی دیدنی و جالب برای گردشگران تور کیش تبدیل گردیده اند.

در فصول گرم سال هوای داخل این آب انبار با وجود روزنه‌های ورودی و بادگیرها متعادل و حتی خنک می‌ شود، برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار سنتی کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه های بالای گنبدهای آب‌ انبار به تهویه هوا کمک می‌کند. برای بازدید از این آب آنبار تاریخی با تور کیش همراه شوید.

آب انبار سنتی کیش

آب انبار سنتی کیش

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش در قدیمی ترین محله جزیره کیش ( سفین قدیم ) قرار دارد. این بنا یکی از جاذبه های گردشگری در  تور کیش می باشد که به همت بوميان كيش راه اندازي شده است قدمتی 200 ساله دارد و دارای 200 متر مربع مساحت می باشد که از 15 اتاق و 2 حياط مجلسي و خانوادگي تشکیل شده است.

این خانه به منظور معرفي تاريخ، فرهنگ، آداب و رسوم، نحوه زندگي و صنايع دستي بوميان كيش و توسعه گردشگري، قديمي ترين خانه سفين قديم با موافقت سازمان منطقه آزاد كيش به خانه مردم شناسي بوميان کیش تبديل گردید که نمادی از اصالت میهمان نوازی مردمان جزیره کیش است. برای بازدید از این بنای تاریخی با  تور کیش همراه شوید.

خانه مردم شناسی در  تور کیش براي بوميان كيش بویژه اهالی سفین قدیم به واسطه گذراندن دوران مكتب خانه و فراگيري قرآن داراي جايگاه ويژه اي می باشد و به حاج عبدا.. بن شاهين يكي از سرشناس ترين و محبوب ترين اشخاص بومي كيش تعلق داشته است،  این شخص تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی آن زمان بود که به حرفه نجاری و گلافی ( لنج سازی ) نیز مهارت داشت و این منزل را از سه نسل قبل از خود به ارث برده بود.

يك هزار بافت سنتي و معماري اين خانه با وسايل و امكانات سنتي آن در 60 سال گذشته حفظ شده و بخش هايي از آن با استفاده از مصالح بومي بازسازي گردیده است. حیاط مجلس دارای دو ایوان و دو اتاق بزرگ برای پذیرایی از میهمانانو گردشگران تور کیش است، زنان در گذشته در این حیاط رفت و آمد نداشتند ولی حیاط خانوادگی یا همان ( زنانه) متعلق به زنان و دختران خانه بوده و مردان غریبه اجازه ورود به این محوطه را نداشتند.

این خانه از بخش هایی مثل مجلس (اتاق مهمان مردان) ، اتاق زمستانی ، چندول (انبار خرما و محل استحصال شیره خرما ) ، مطبخ ( آشپزخانه ) ، بیت العود ( اتاق خواب ) ، بیت الافروخ ( مکتب خانه ) ، بیت القهوه ( اتاق مهمان زنان )  و ... تشکیل شده است.

خانه مردم شناسي بوميان كيش آماده پذيرايي از گردشگران تور کیش می باشد و مقرر شده در این خانه بصورت زنده شیوه معیشت و کار بومیان کیش در دوران قدیم به گردشگران معرفی شود. نژاد بوميان جزیره كيش، دراويدي، سومري، نورديك، سامي، سياه پوست و سفيد پوست می باشد .

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فرشتگان کیش 

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ایجاد شده است. این هتل در سطح یک مسافر خانه می باشد و کیفیت غذاها و سرویس دهی آن معمولی است. تنها لابی هتل دارای اینترنت می باشد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به سرویس رایگان به مرکز خرید ، پرسنل بسیار خوب و قیمت مناسب اشاره نمود .

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس بنا شده است. فاصله هتل گراند از دریا حدود 7 دقیقه و از نزدیکترین بازار تا هتل یعنی بازار ونوس حدود 5 دقیقه می باشد و در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی واقع شده است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش قرار دارد. این هتل از 60 اتاق تشکیل شده است که اکثر این اتاق ها دارای تراس می باشد و از دید دریا برخوردارند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به میهمانان خود ارائه می دهد. از خدمات رایگانی که هتل گراند در اختیار میهمانان تور کیش می گذارد می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

آدرس هتل گراند کیش : جزیره کیش - خیابان سنایی - روبروی مرکز خرید ونوس 

امکانات هتل گراند کیش :

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... برای میهمانان تور کیش می باشد

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش جزء هتل های 3 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است. این هتل در خیابان رودکی بعد از میدان پردیس قرار دارد. هتل سارا با امکانات مناسب و دسترسی آسان به مراکز خرید ، بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این هتل از چهار طبقه و ۷۲ اتاق تشکیل شده است. در هتل سارا صبحانه بوفه و استقبال فرودگاهى رایگان بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد.  فاصله هتل سارا کیش تا فرودگاه جزیره با ماشین ۱۰ دقیقه می باشد.

امکانات هتل سارا کیش :

یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا ، فست فود ، کافی شاپ ، چایخانه سنتی (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش و … برای میهمانان تور کیش می باشد .

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سارا کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی مخصوص میهمانان تور کیش و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 

تور کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ترنج کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس ایجاد شده است. این مجموعه در سه بلوک مجزا طراحی گردیده که مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها در 2 طبقه به صورت پلکانی ساخته شده اند. این هتل از لحاظ دسترسی به بازارها و مکان های تفریحی در منطقه خوبی قرار دارد و گردشگران تور کیش می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به این اماکن دسترسی پیدا کنند. همچنین در مقابل این هتل کارتینگ اتومبیلرانی واقع شده است. هتل دریا از اتاق های 2 و 3 تخته تشکیل شده که دارای صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد. این هتل تور کیش تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل دریا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت و...

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ ایجاد شده است. این هتل ساحلی است. هتل گاردنیا دارای ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور کیش می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره نمود. همچنین این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به میهمانان تور کیش خود ارایه میدهد. این هتل تا فرودگاه جزیره با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد.

 آدرس هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ستاره کیش

 هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش بنا شده است. طراحی این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد می باشد. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز هتل ستاره کیش با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را با کیفیت خوب برای مسافران تور کیش سرو می کند. فاصله هتل ستاره تا فرودگاه جزیره  حدود 10 دقیقه می باشد.

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

امکانات هتل ستاره کیش :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

   هتل سارا کیش

 

_سارا_کیش.jpg  

 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 72

 

آدرس  : bạzạrprdysạn شبانه، رودکی خیابان

 

شروع قيمت از 250,000 تومان

 

هتل سارا کیش:

هتل سارا کیش جزء هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال 1388 درقلب مراکز تفریحی و تجاری کیشبنا شده است. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس: بازار شبانه wayfarers، رودکی خیابان

_سارا_کیش_1.jpg

_سارا_کیش_2.jpg

_سارا_کیش_3.jpg

_سارا_کیش_4.jpg

_سارا_کیش_5.jpg

 هتل آراميس کیش

1.JPG  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل چهار ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 64

آدرس : كيش ،ميدان پرديس

شروع قيمت از 250,000 تومان

هتل 4ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در جزیره زیبای کیش است. اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و نیز به نقاط تفریحی جزیره دسترسی داشته باشید. 

هتل 4 ستاره آرامیس کیش در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است.این هتل نوساز با معماری زیبا امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان خود ارایه می دهد. هتل آرامیس کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری جزیره زیبای کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل از اتاق های 2 تا 5 تخته و بسیار راحت تشکیل شده است و می تواند یکی از انتخاب های مناسب جهت اقامت و گذراندن تعطیلات در جزیره کیش باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت در لابي و اينترنت در واحدها، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و...

 

_آرامیس__کیش_4__.jpg

2.JPG

 3.JPG

4_1.jpg

5_1.jpg

6.jpg نوع

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور کیش زمستان 94

 

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک دلفین کیش

مجموعه تفريحي پارک دلفین کیش با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قرار گرفته و یکی از مراکز تفریحی و دیدنی های کیش بشمار میرود .در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است که  بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند.

    

_دلفین_ها_کیش.jpg  

 

 

_دلفین_ها_کیش_1_.jpg

 

خانه اعيانی شهر حریره

اگر با تورکیش به جزیره کیش سفر میکنید حتما از خانه اعیانی شهر حریره هم بازیدی به عمل آورید چون  يادآور خانه های چندخانوار قديمي در داخل فلات ايران و در شهرهايي چون يزد، اصفهان و كاشان است و يكي از نمونه هاي قديمي مسكن جمعي در حاشيه خليج فارس محسوب مي شود. علاوه بر وسعت خانه و همچنين فضاهاي مختلف و متنوع آن، كاشي‌هاي ستاره‌اي شكل كه در اين خانه به دست آمده است، همانند كاشي‌هايي كه زينت بخش بناهاي مهم ايلخاني ايران همچون تخت سليمان و سلطانيه به كار رفته است.پيدايي اين مقدار كاشي كه يقينا عنصر وارداتي به جزيره کیش است نشان مي‌دهد كه اين عمارت به يكي از ثروتمندان کیش تعلق داشته است

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_2.jpg

 


بخش كارگاهي و صنعتي شهر حریره:

اين مجموعه درست در كنار دريا کیش ساخته شده است و داراي معماري خاص و فضاهاي گنامی مي باشد. مجموعه كانال هاي افقي و زيرزميني و چاه‌هاي متعدد در گوشه و كنار، مجموعه بسيار جالب و نادري را تشكيل مي‌دهد كه هنوز عملكرد آن‌ها روشن نيست، اما به نظر مي‌رسد كه ارتباط مستقيم، با فعاليت هاي صيادي (صيد ماهي، مرواريد و مرجان) داشته و براي دسترسي آسان تر به دريا احداث گرديده است. شايد هم بتوان گفت كه اين راهروها و كانال‌ها راه‌هاي مخفي بوده است كه در مواقع هجوم و حمله دشمنان اهالي شهري مي‌توانسته‌اند به طور اضطراري از آن ها استفاده كنند

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_1.jpg


مجموعه حمام شهر حریره:

اين مجموعه شامل حمامي است با صحن‌هاي متعدد و حصار آن به مساحت تقريبي مترمربع. سربينه و گرمخانه و تون حمام در جنوب بخش ذكر شده قرار گرفته و توسط راهرو سرپوشيده‌اي از آن جدا شده است. باستان شناسان معتقدند اين حمام كه شايد در نوع خود از قديمي ترين حمام هاي ايراني باشد كه طي كاوش هاي باستان شناسي كشف و شناخته شده است، دو دوره متمايز و مجزا از هم دارد(دوره ايلخاني – دوره تيموري) با توجه به ظرفيت محدود حمام و با در نظر گرفتن ديوار بيروني سراسري كه تا مجموعه عمارت اعياني كه در جنوب شرقي حمام و بفراز تپه‌اي بلند قرار گرفته امتداد يافته است. دو خزينه كوچك و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرين بخش ساختمان را تشكيل داده اند

 شهر تاریخی حریره

اگر با تور کیش به جزیره کیش سفر میکنید  حتما از جاهای دیدنی کیش  دیدن کنید . از جمله مکان ها ی توریستی جزیره کیش که می توان از آن بازدید کرد حمام  تاریخی حریره کیش است که از جمله بخش های شهر تاریخی حریره کیش میباشد بقایای این بنای تاریخی که به «شهر تاریخی حریره » معروف است،

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_2.jpg

در میان آثار کشف شده شهر تاریخی حریره که ما بین قرن‌های ۴ تا ۹ هجری قمری به عنوان مرکز تجاری از رونق زیادی برخوردار بوده‌است، بنای حمام به مساحت حدود ۵۰۰ متر مشتمل بر قسمت‌های مختلف است سرتاسر بخش شمالی به پهنای ۵ متر به خدمات،انبار و اتاق کارگر حمام اختصاص یافته‌است.

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش.jpg
سر بینه و گرم خانه و تون حمام در جنوب بخش یاد شده قرار گرفته و توسط راهروی سر پوشیده‌ای از آن جدا شده‌است. دو خزینه کوچک و بزرگ در جنوب گرم خانه آخرین بخش از ساختمان حمام را تشکیل می‌دهد. مطالعه در مورد  بقایای موجود این حمام ، بیانگر چند دوره ساختمانی و تعمیراتی در مدت برپایی حمام است که در ساحل جزیره کیش، واقع شده و معرف معماری یکی از قدیمی‌ترین حمام‌های منطقه‌است

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازارچه شهر چین

بازارچه شهر چین در کیش دوشعبه دارد .  این بازارچه از جمله بازرهای مناسبی است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند ؛ اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار مرکز خرید مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .

_شهر_کیش.jpg

کالاهای متنوع این مرکز خرید دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع لباس ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد .

_کیش.jpg

 

بازار پارس خلیج فارس

اين مجتمع تجاری در شمال غربي جزيره در منطقه بومي‌نشين قرار دارد و در سال 1370 با 153 فروشگاه در 1 طبقه راه اندازی شده است. 

بازار پارس خلیج در شمال غرب جزیره کیش در منطقه بومی مسکونی جزیره در زمینی به مساحت ۱۲٬۲۷۱ متر‌مربع، در یک طبقه و در سال ۱۳۷۰ با معماری ایرانی به بهره برداری رسید.

-پارس-خلیج-1370295299_1.jpg

این بازار بلافاصله بعد از اعلام جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد احداث شد. بازار پارس خلیج بیش از ۱۵۰ غرفه دارد و در آن پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت،لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی عرضه میشود

بافت این قسمت از جزیره با بافت قسمت توریستی متفاوت است و نزدیکترین قسمتهای دیدنی به این بازار سواحل پارک و اسکله میرمهنا و یازار عربهای جزیره کیش می باشد.

 

-پارس-خلیج-1370295299.jpg

 

مراکز خرید کیش : سالانه بيش از يك ميليون نفر توریست به كيش سفر مي‌كنند كه از اين ميزان جمعيت، حدود ۱۵۰ هزار نفرگردشگر خارجي يا ايرانيان مهاجر هستند. بازارهاي كيش به واسطه فروش كالاهاي اصل خارجي جاذبه خاصي براي مسافراني كه بيشتر با هدف گردشگري به جزيره زیبای کیش  سفر مي كنند، دارد در حال حاضر جزيره كيش در حدود 11 بازار بين المللي و مركز تجاري و بازارچه دارد

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش  بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش واقع شده است  در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی دارد . 

_مریم_کیش.jpg

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲ غرفه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

_مریم_کیش_1.jpg
در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل تور کیش به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری در  بسیار نزدیک است.

امکانات هتل آرامش کیش : 

تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تور کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

 

هتل پارمیدا کیش

 

_پارمیس.jpg

 

هتل 4 ستاره پارمیدا در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل تور کیش جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی ­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گراند کیش

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگران تور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش:

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

 

هتل آنا کیش :

_آنا.jpg

 

امکانات هتل آنا کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده مخصوص مسافران تور کیش ، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و... . علاقه مندان به گزراندن لحظات خوش در این هتل می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1383 با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید این هتل تور کیش در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت و به هتل 4 ستاره ارتقا پیدا کرد و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تمیز و بزرگ تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی هتل را دو چندان کرده است. از نظر موقعیت مکانی این هتل در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش قرار دارد و تا ساحل اسکله تفریحی کیش حدود 10 دقیقه فاصله دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. همچنین هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل لوتوس کیش :

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل ویژه میهمانان تور کیش ، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و ... 

 

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل  به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ و ...

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل تور کیش شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

هتل سورینت مريم كيش

هتل مریم کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل تور کیش در اردیبهشت سال 1391 در دست بازسازی قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید. هتل مریم در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد بنا شده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا به سبک معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد. این هتل دارای 2 رستوران ( رستوران شبنم و رستوران بام مریم ) و کافی شاپ می باشد. میهمانان تور کیش می توانند برای صرف صبحانه از رستوران بام مریم هتل لذت ببرند. تجهیزات این هتل هوشمند( وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و...) می باشد و همزمان با ورود مسافران تور کیش فعال می شود. از خدمات ویژه این هتل می توان به سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV اشاره نمود.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

تلويزيون ماهواره اى دى وى دى  ، اينترنت وايرلس ، کافى نت ، مينى بار ، خشكشویی ، صندوق ، تهويه مطبوع ، برق اختصاصى ، سيستم اطفا حريق ، سونای خشك ، سونای بخار  ، جكوزى ، سالن بدنسازى ، سالن بيليارد 

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پارمیدا کیش

هتل ۴ستاره پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند. فاصله هتل پارمیدا کیشتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد.

-پارمیدا7.jpg

-پارمیدا1.jpg

امکانات هتل پارمیدا کیش:

هتل پارمیدااز اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا کیشاز چیدمان و طراحی منحصر به فردی برای مسافران تور کیش برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش نوروز 95 عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.

-پارمیدا-4.jpg

-پارمیدا2.jpg

این هتل ۴ ستاره که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است از امکانات رفاهی – تفریحی بسیاری ازجمله استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … برخوردار می باشد. مسافران با اقامت در هتل پارمیدا کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد برای مسافران تور کیش نوروز 95 با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

-پارمیدا3.jpg

-پارمیدا5.jpg


هتل گاردنیا کیش

هتل 4 ستاره گاردنیا کیش درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و خدمات منحصر به فردی به میهمانان وگردشگران تور کیش ارائه می دهد قیمت هتل گاردنیا کیش بسیار مناسب میباشد. هتل گاردنیا ما بین میدان امیر کبیر و حافظ و در بلوار هرمزواقع شده است. هتل گاردنیا کیشدر دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . هتل در فاصله ۸ دقیقه ای تا مراکز خرید کیش واقع شده است. سویتهای لوکس هتل گاردنیا  کیش با امکانات کامل رفاهی جزوهتل های ساحلی کیش بشمار می اید با توجه به خدمات مناسب وقیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرفدارترین هتل های ساحلی کیش برای مسافران تور کیش نوروز 95میباشد.

-گاردنیا1.jpg

-گاردنیا5.png

امکانات هتل گاردنیا کیش:

مجموعه اقامتی و رفاهی هتل گاردنیا کیش با هدف اسکان و خدمات رسانی به میهمانان و گردشگران جزیره زیبای کیش در زمینی به وسعت تقریبی ۱۰٫۰۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۷ در ۳ فاز ساختمانی با مجوز احداث هتل با درجه کیفی و خدمات رسانی ۴ ستاره برای مسافران تور کیش طراحی و شروع به ساخت گردید . فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های مجلل با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید . فاز ۲ مجموعه گاردنیا شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و۳۶ باب اتاق شامل انواع اتاق ها در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید.

-گاردنیا-3.jpg

-گاردنیا4.jpg

اتاق های هتل گاردنیا شامل اتاقهای ۲ تخته  ۳ تخته  سویتهای ۴ تخته میباشد. علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل برای مسافران تور کیش نوروز 95 وجود دارد.صبحانه برای مهمانان تور کیش عزیز به صورت بوفه می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به : استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، ۲۰% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، ۵۰ % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش اشاره کرد.از دیگرخدمات و امکانات هتل گاردنیا کیش می توان به بازدید از دیدنی های کیش ، و بندر گاه باستان ، بازدید از اکواریوم طبعی وکلبه هور و اینترنت وایرلس رایگان اشاره کرد.

-گارد-نیا-کیش2.jpg

جهت رزرو و خرید تورکیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید با بيش از 400 واحد تجاري و چندين كافي شاپ و رستوران گردان بزرگترين بازار جزيره زیبای کیش است. اين بازار در سال 1379 در زميني به وسعت 11.000 مترمربع واقع شده است.

8.jpg

 

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ ، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

trade_center_045.jpg

مسافرین جزیره کیش نمی‌توانند بی تفاوت از کنار این مجتمع تجاری عبور کنند و خریدی انجام ندهند ، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران جزیره را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها است و می‌توانید هرچه می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگی‌های مارک های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش همه شب رأس ساعت ۲۲مراسم قرعه کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گرد، و با جوائز نفیس از مسافران عزیز به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

بازار پارس خلیج فارس

اين مجتمع تجاری در شمال غربي جزيره در منطقه بومي‌نشين قرار دارد و در سال 1370 با 153 فروشگاه در 1 طبقه راه اندازی شده است. 

بازار پارس خلیج در شمال غرب جزیره کیش در منطقه بومی مسکونی جزیره در زمینی به مساحت ۱۲٬۲۷۱ متر‌مربع، در یک طبقه و در سال ۱۳۷۰ با معماری ایرانی به بهره برداری رسید.

-پارس-خلیج-1370295299_1.jpg

این بازار بلافاصله بعد از اعلام جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد احداث شد. بازار پارس خلیج بیش از ۱۵۰ غرفه دارد و در آن پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت،لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی عرضه میشود

بافت این قسمت از جزیره با بافت قسمت توریستی متفاوت است و نزدیکترین قسمتهای دیدنی به این بازار سواحل پارک و اسکله میرمهنا و یازار عربهای جزیره کیش می باشد.

 

-پارس-خلیج-1370295299.jpg

 

مراکز خرید کیش : سالانه بيش از يك ميليون نفر توریست به كيش سفر مي‌كنند كه از اين ميزان جمعيت، حدود ۱۵۰ هزار نفرگردشگر خارجي يا ايرانيان مهاجر هستند. بازارهاي كيش به واسطه فروش كالاهاي اصل خارجي جاذبه خاصي براي مسافراني كه بيشتر با هدف گردشگري به جزيره زیبای کیش  سفر مي كنند، دارد در حال حاضر جزيره كيش در حدود 11 بازار بين المللي و مركز تجاري و بازارچه دارد

بازارچه شهر چین

بازارچه شهر چین در کیش دوشعبه دارد .  این بازارچه از جمله بازرهای مناسبی است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند ؛ اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار مرکز خرید مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .

_شهر_کیش.jpg

کالاهای متنوع این مرکز خرید دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع لباس ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد .

_کیش.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر تاریخی حریره

اگر با تور کیش به جزیره کیش سفر میکنید  حتما از جاهای دیدنی کیش  دیدن کنید . از جمله مکان ها ی توریستی جزیره کیش که می توان از آن بازدید کرد حمام  تاریخی حریره کیش است که از جمله بخش های شهر تاریخی حریره کیش میباشد بقایای این بنای تاریخی که به «شهر تاریخی حریره » معروف است،

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_2.jpg

در میان آثار کشف شده شهر تاریخی حریره که ما بین قرن‌های ۴ تا ۹ هجری قمری به عنوان مرکز تجاری از رونق زیادی برخوردار بوده‌است، بنای حمام به مساحت حدود ۵۰۰ متر مشتمل بر قسمت‌های مختلف است سرتاسر بخش شمالی به پهنای ۵ متر به خدمات،انبار و اتاق کارگر حمام اختصاص یافته‌است.

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش.jpg
سر بینه و گرم خانه و تون حمام در جنوب بخش یاد شده قرار گرفته و توسط راهروی سر پوشیده‌ای از آن جدا شده‌است. دو خزینه کوچک و بزرگ در جنوب گرم خانه آخرین بخش از ساختمان حمام را تشکیل می‌دهد. مطالعه در مورد  بقایای موجود این حمام ، بیانگر چند دوره ساختمانی و تعمیراتی در مدت برپایی حمام است که در ساحل جزیره کیش، واقع شده و معرف معماری یکی از قدیمی‌ترین حمام‌های منطقه‌است

خانه اعيانی شهر حریره

اگر با تورکیش به جزیره کیش سفر میکنید حتما از خانه اعیانی شهر حریره هم بازیدی به عمل آورید چون  يادآور خانه های چندخانوار قديمي در داخل فلات ايران و در شهرهايي چون يزد، اصفهان و كاشان است و يكي از نمونه هاي قديمي مسكن جمعي در حاشيه خليج فارس محسوب مي شود. علاوه بر وسعت خانه و همچنين فضاهاي مختلف و متنوع آن، كاشي‌هاي ستاره‌اي شكل كه در اين خانه به دست آمده است، همانند كاشي‌هايي كه زينت بخش بناهاي مهم ايلخاني ايران همچون تخت سليمان و سلطانيه به كار رفته است.پيدايي اين مقدار كاشي كه يقينا عنصر وارداتي به جزيره کیش است نشان مي‌دهد كه اين عمارت به يكي از ثروتمندان کیش تعلق داشته است

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_2.jpg

 


بخش كارگاهي و صنعتي شهر حریره:

اين مجموعه درست در كنار دريا کیش ساخته شده است و داراي معماري خاص و فضاهاي گنامی مي باشد. مجموعه كانال هاي افقي و زيرزميني و چاه‌هاي متعدد در گوشه و كنار، مجموعه بسيار جالب و نادري را تشكيل مي‌دهد كه هنوز عملكرد آن‌ها روشن نيست، اما به نظر مي‌رسد كه ارتباط مستقيم، با فعاليت هاي صيادي (صيد ماهي، مرواريد و مرجان) داشته و براي دسترسي آسان تر به دريا احداث گرديده است. شايد هم بتوان گفت كه اين راهروها و كانال‌ها راه‌هاي مخفي بوده است كه در مواقع هجوم و حمله دشمنان اهالي شهري مي‌توانسته‌اند به طور اضطراري از آن ها استفاده كنند

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_1.jpg


مجموعه حمام شهر حریره:

اين مجموعه شامل حمامي است با صحن‌هاي متعدد و حصار آن به مساحت تقريبي مترمربع. سربينه و گرمخانه و تون حمام در جنوب بخش ذكر شده قرار گرفته و توسط راهرو سرپوشيده‌اي از آن جدا شده است. باستان شناسان معتقدند اين حمام كه شايد در نوع خود از قديمي ترين حمام هاي ايراني باشد كه طي كاوش هاي باستان شناسي كشف و شناخته شده است، دو دوره متمايز و مجزا از هم دارد(دوره ايلخاني – دوره تيموري) با توجه به ظرفيت محدود حمام و با در نظر گرفتن ديوار بيروني سراسري كه تا مجموعه عمارت اعياني كه در جنوب شرقي حمام و بفراز تپه‌اي بلند قرار گرفته امتداد يافته است. دو خزينه كوچك و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرين بخش ساختمان را تشكيل داده اند
 جهت اعلام قیمت تورکیش خانه اعيانی شهر حریره  با آژانس های برگزارکننده تورکیش تماس حاصل فرمایید

کشتی یونایی کیش

 کشتی یونانی کیش در غرب جزیره و در نزدیکی مجتمع غروب کیش یک کشتی قدیمی عظیم الجثه بر سواحل نیلگون کیش جا خوش کرده است که به کشتی یونانی معروف است .کشتی یونانی از نظر تاریخی قدمت و اهمیت چندانی ندارد.

 kish-tour-with-kishnets-ir.gif


اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و sطول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشست متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است .ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبوده فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين 1338 تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام های  "سيروس فارس" ، "همدان" در تردد بوده است. بومیان جزیره می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد.


اما آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز میپردازند

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل سارا کیش

 

_سارا_کیش.jpg  

 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 72

 

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 

شروع قيمت از 250,000 تومان

 

هتل سارا کیش:

هتل سارا کیش جزء هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال 1388 درقلب مراکز تفریحی و تجاری کیشبنا شده است. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنیدهتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

_سارا_کیش_1.jpg

_سارا_کیش_2.jpg

_سارا_کیش_3.jpg

_سارا_کیش_4.jpg

_سارا_کیش_5.jpg

 

هتل آراميس کیش

__آرامیس_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل چهار ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 64

آدرس : كيش ،ميدان پرديس

شروع قيمت از 250,000 تومان

هتل 4ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در جزیره زیبای کیش استاقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و نیز به نقاط تفریحی جزیره دسترسی داشته باشید

هتل 4 ستاره آرامیس کیش در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است.این هتل نوساز با معماری زیبا امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان خود ارایه می دهد. هتل آرامیس کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری جزیره زیبای کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل از اتاق های 2 تا 5 تخته و بسیار راحت تشکیل شده است و می تواند یکی از انتخاب های مناسب جهت اقامت و گذراندن تعطیلات در جزیره کیش باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت در لابي و اينترنت در واحدها، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و...

 

_آرامیس__کیش_4__.jpg

_آرامیس_کیش_2.JPG

 

 

 هتل آفتاب شرق کیش

_آفتاب_شرق_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

شروع قيمت از 160,000 تومان

نوع هتل: هتل سه ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 46

آدرس : کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی

 

هتل 3 ستاره آفتاب شرق که در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش بنا شده است. در لابی این هتل یک کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان عزیز در نظر گرفته شده است. البته در لابی این هتل نیز اینترنت پرسرعت برای استفاده مسافران وجود دارد. در طبقه همکف این هتل کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر وجود دارد. در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان وجود دارد.هتل 3ستاره آفتاب شرق کیش هتلی است ساحلی در منطقه ی بومی نشین جزیره زیبای کیش، واقع در ابتدای جاده جهان امکانات و خدمات جانبی هتل آفتاب شرق مسافران را شیفته هتل آفتاب شرق می نمایید این هتل 10 دقیقه تا فرئدگاه کیش و 5 دقیقه تا مراکز خرید جزیره فاصله دارد. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی ای امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش است.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

امکانات رفاهی: لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،   خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی و...

امکانات ورزشی: اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی

_آفتاب_شرق_1.JPG

_آفتاب_شرق_کیش_2.jpg

_آفتاب_شرق_کیش_3.jpg

_آفتاب_شرق_کیش_4.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آفتاب شرق کیش

_شرق.jpg

هتل 3 ستاره آفتاب شرق یکی از هتل های خوب کیش است  که در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش احداث شده است. در لابی این هتل یک کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه هرچه بیشتر مسافران تور کیش نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این هتل کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر وجود دارد. در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی مسافران تور کیش نوروز 95 وجود دارد. این هتل 10 دقیقه تا فرئدگاه کیش و 5 دقیقه تا مراکز خرید جزیره فاصله دارد. هتل آفتاب شرق ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی ای امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش است.

_شرق1.jpg

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،   خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي،اتاق بیلیارد مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95, تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی و...

_شرق2.jpg

 

هتل اسپادانا کیش

.jpg

یکی از هتل های خوب کیش هتل 3 ستاره اسپادانا است که در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش احداث شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب راحت تشکیل شده است. از مزیت های این هتل می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95 اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

spidana_hotel_6.jpg

spadana_hotel_5.jpg

امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره برای مسافران تور کیش نوروز 95، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

 

هتل آرامش کیش

1.jpg

بهترین هتل 4 ستاره کیش هتل آرامش است که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون ساخته شده است.هتل آرامش در تور کیش نوروز 95 به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.سفر خوشی را با هتل آرامش در تور کیش نوروز 95 تجربه کنید.

5.jpg

.jpg

2.jpg

3.jpg

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و...


4.jpg

 

  مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

اسكله تفريحي کیش :

اسكله تفريحي کیش مجموعه‌ اي است كه امكانات تفريحي از قبيل : جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه‌اي كه گردشكران تور کیش از آن براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس استفاده مي كنند. مجموعه اسكله تفريحي کیش كه در مجاورت چند مجموعه تفريحي ديگر قرار گرفته است بسيار مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار مي گيرد.

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش :

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود و توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. شهر زير زميني کاريز کیش در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي  حدودا 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارند و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است. در تور کیش حتما سری هم به این شهر زیرزمینی بزنید

 

 

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گراند کیش

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگران تور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش:

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

 

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرامیس کیش :

هتل 4ستاره آرامیس کیش یکی  از بهترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است.اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما مسافران تور کیش می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و به نقاط تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید. 

_آرامیس_2.jpg

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و... اگر می خواهید اوقات خوشی را در جزیرهکیش داشته باشید پیشنهاد من اقامت در این هتل تور کیش است .

 

_آرامیس.jpg

_آرامیس_5.jpg

_آرامیس_3.jpg

 

هتل پارس نیک کیش

_پارس_نیک_کیش_1.jpg

هتل پارس نیک کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در قلب جزیره کیش واقع شده و دارای محیطی آرام و زیبا می باشد از این رو مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار دارد. هتل پارس نیک دارای لابی شیک و اتاق هایی زیبا و تمیز می باشد. همچنین هتل دارای اتاق نگهداری کودک نیز می باشد. در هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور کیش سرو می شود. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته است و به بازارهای دیگر و دریا نیز تا حدی نزدیک می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه رانندگی با ماشین است. نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره کیش قیمت این هتل مناسب تر می باشد.

آدرس هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

امکانات هتل پارس نیک کیش

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی برای میهمانان تور کیش ، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

_پارس_نیک_کیش_2.jpg

_پارس_نیک_کیش_3.jpg

_پارس_نیک_کیش_4.jpg

_پارس_نیک_کیش_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره سارا کیش که در سال 1388 در مراکز تفریحی و تجاری کیش بنا شد. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما مسافران تور کیش رقم بزند.

 

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور کیش همراه شوید.

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 


 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تور کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا این هتل تور کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل فلامینگو کیش

_فلامینگو_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها ،آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای خلیج فارس واقع گردیده است.طراحیساختمانی این هتل تور کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.

 

 

هتل لوتوس کیش :

 

_لوتوس_کیش.jpg

 

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش  همراه شوند .

 

 _آریان_کیش.jpg

 

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در کنار بازارهای کیش قرار دارد بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب این هتل تور کیش قرار دارد.


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگرانتور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش :

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

 

هتل آنا کیش :

_آنا.jpg

 

امکانات هتل آنا کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد برای میهمانان تور کیش ، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و... . علاقه مندان به گزراندن لحظات خوش در این هتل می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کشتی یونانی :

اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و sطول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. این کشتی امروزه به یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری در تور کیش به شمار می رود. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشست متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است .ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبوده فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين 1338 تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام های  "سيروس فارس" ، "همدان" در تردد بوده است. بومیان جزیره می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد. در تور کیش حتما سری هم به این کشتی تاریخی بزنید.

 

_یونانی.jpg


اما آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران تور کیش و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز میپردازند.

 

شهر حریر :

_حریر_4.jpg

شهر حریره با قدمت 800 ساله بازمانده شهر پیشین کیش است و در میانه کرانه شمالی جزیره قرار دارد.

گستره پستی و بلندی‌ها و خرابه‌های شهر قدیمی حریره حدود ۱۲۰هکتار وسعت دارد. این وسعت بازگو کننده این مطلب است که روزگاری شهری بزرگ و آباد در این منطقه وجود داشته و جمعیت کثیری را در خود جای می‌داده است.

دوران طلایی شهر حریره کیش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجری قمری بوده‌است. آن چه امروزه از این شهر بر جای مانده حجمی از معماری شهری است.

اما کمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌های سالمی بر جای مانده است جز در پاره‌ای موارد که پوشش‌های تاقی شکل سنگی از گزند تخریب در امان مانده‌اند.

حریره از جاذبه‌های کم‌نظیر  در تور کیش است که روزگاری بندر مهم و مرکز ارتباطی میان هند و چین با ایران و اروپا بوده و امروزه بقایای آن بصورت پشته‌های خاکی بزرگ بجا مانده است .

این شهر در حال حاضر به صورت پشته‌های بزرگی از بناهای سنگی از ملاط ساروج وگچ دیده می‌شود و پهنه آثار آن 3 کیلومتر در یک کیلومتر تخمین زده می‌شود.

با کاوش‌های باستان‌شناسان، مجموعه‌های خانه اعیانی، حمام و محدوده صنعتی و مسجد آن برای بازدید گردشگران تور کیش مهیا شده است.

بقایای شهر حریره در امتداد ساختمان‌های بندرگاه و دفاتر آن، قابل رویت است. طبق نظر سازمان میراث فرهنگی، شهر حریره 800 سال قدمت دارد.

بندر شهر تاریخی حریره، یک شهر یک‌پارچه و متمرکز با معماری برونگرا بوده و از معماری دفاعی و درونگرای دیگر شهرهای تاریخی ایران در آن نشانی نیست.

انتخاب این بخش از جزیره برای ایجاد شهر حریره طبیعی‌ترین و معقول‌ترین انتخاب بوده است.

به این دلیل که ساحل صخره‌ای مرتفع آن از سطح دریا تقریبا 10 متر بلندتر است و وجود 3 خلیج و دماغه که نقش بندرگاه طبیعی دارد و همچنین دریای نسبتاً آرامتری از دیگر کرانه‌ها و سواحل جزیره خود عامل شکل‌یری شهر در ساحل شمالی شده است.

 

_حریر_3.jpg

_حریر.jpg

 

لاک پشت های دریایی کیش :

آبهای پیرامون جزیره مرجانی کیش زیستگاه دوگانه لاک پشت دریایی پوزه عقابی و لاک پشت سیز است .لاک پشت های سبز عمدتا برای تغذیه به آبهای کیش می آیند از این رو در تور کیش می توانید نظاره گر این موجودات زیبا باشید. از سوی دیگر لاک پشت های پوزه عقابی که شدیدا در معرض خطر انقراض دارند از اواخر اسفند تا اواسط مرداد برای تخم گذاری به سواحل ماسه ای حفاظت شده به ویژه در جنوب و غرب جزیره مراجعت می نمایند .

لاک پشت های دریایی در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت.اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند. لاک پشت های دریایی به عنوان گروهي از جانوران که معرف بخش قديمي و متفاوتي از تنوع زيستي جهان به شمار مي روند رده بندي شده اند. در تور کیش تماشای این موجودات زیبا را از دست ندهید


 اما ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده اند. آنها براي تنفس به سطح آب وابسته هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شنيکیش مي آيند.لاک پشت های دریایی معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند. این موجودات دوست داشتنی توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نمایند. لاک پشتهاي دريايي پراکنش جهاني دارند و انتشار جغرافيايي آنها در آبهاي گرم و نيمه گرم استوايي و از جمله خليج فارس و درياي عمان است. با توجه به شرايط نامناسب سواحل جنوب ايران محل تخم گذاريلاک پشت های دریایی به سواحل شني جزاير محدود گرديده است.

چند توصيه مهم به گردشگران تور کیش براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى:


1-بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها خوددارى كنيد.
2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.

3-هنگام قايقراني در تور کیش مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.

4-از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد.

5-به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها خودداري نماييد.

6-از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد.

_پشت_های_کیش_3.jpg

 

_پشت_های_کیش.jpg

 

_پشت_های_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکانهای جذاب و دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سورینت مریم کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel با رده بندی هتل های لوکس در سال 1390 جز زیر مجموعه گروه هتل های سورینت معرفی شد و این هتل در سال 1391 شروع به بازسازی با بهترین و جدیدترین شیوه های هتل سازی نمود.این هتل در 4 طبقه و در مجموع 56 اتاق دارا می باشد.رستوران این هتل با طبخ انواع غذا های با کیفیت آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.همچنین یک ساختمان جدید 7 طبقه با همان طرح ظاهری ساختمان قبلی در مجاورت ساختمان قبلی هتل سورینت مریم در دست اجراست.

 -سورینت-مریم-کیش.gif

سایر امکانات و عکس های هتل سورینت مریم کیش

 

پذیرش شبانه روزی،رستوران،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،تجهیزات هوشمند اتاق ها،تلویزیون اینترنتی IPTV و....

-سورینت-مریم-کیش-2.gif

-سوریت-مریم-کیش-3.gif

-سورینت-مریم-کیش-1.gif



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت مریم کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های هتل ایران کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

هتل پارمیس 

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لوتوس کیش :

_لوتوس_کیش.jpg

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

هتل آریان کیش

 _آریان_کیش.jpg

 

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در کنار بازارهای کیش قرار دارد بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب این هتل تور کیش قرار دارد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش مهر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر حریر :

_حریر_4.jpg

شهر حریره با قدمت 800 ساله بازمانده شهر پیشین کیش است و در میانه کرانه شمالی جزیره قرار دارد.

گستره پستی و بلندی‌ها و خرابه‌های شهر قدیمی حریره حدود ۱۲۰هکتار وسعت دارد. این وسعت بازگو کننده این مطلب است که روزگاری شهری بزرگ و آباد در این منطقه وجود داشته و جمعیت کثیری را در خود جای می‌داده است.

دوران طلایی شهر حریره کیش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجری قمری بوده‌است. آن چه امروزه از این شهر بر جای مانده حجمی از معماری شهری است.

اما کمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌های سالمی بر جای مانده است جز در پاره‌ای موارد که پوشش‌های تاقی شکل سنگی از گزند تخریب در امان مانده‌اند.

حریره از جاذبه‌های کم‌نظیر جزیره کیش است که روزگاری بندر مهم و مرکز ارتباطی میان هند و چین با ایران و اروپا بوده و امروزه بقایای آن بصورت پشته‌های خاکی بزرگ بجا مانده است .

این شهر در حال حاضر به صورت پشته‌های بزرگی از بناهای سنگی از ملاط ساروج وگچ دیده می‌شود و پهنه آثار آن 3 کیلومتر در یک کیلومتر تخمین زده می‌شود.

با کاوش‌های باستان‌شناسان، مجموعه‌های خانه اعیانی، حمام و محدوده صنعتی و مسجد آن برای بازدید گردشگران تور کیش مهیا شده است.

بقایای شهر حریره در امتداد ساختمان‌های بندرگاه و دفاتر آن، قابل رویت است. طبق نظر سازمان میراث فرهنگی، شهر حریره 800 سال قدمت دارد.

بندر شهر تاریخی حریره، یک شهر یک‌پارچه و متمرکز با معماری برونگرا بوده و از معماری دفاعی و درونگرای دیگر شهرهای تاریخی ایران در آن نشانی نیست.

انتخاب این بخش از جزیره برای ایجاد شهر حریره طبیعی‌ترین و معقول‌ترین انتخاب بوده است. در تور کیش حتما سری هم به این بنای تاریخی بزنید

به این دلیل که ساحل صخره‌ای مرتفع آن از سطح دریا تقریبا 10 متر بلندتر است و وجود 3 خلیج و دماغه که نقش بندرگاه طبیعی دارد و همچنین دریای نسبتاً آرامتری از دیگر کرانه‌ها و سواحل جزیره خود عامل شکل‌یری شهر در ساحل شمالی شده است.

 

_حریر_3.jpg

_حریر.jpg

 

 حمام شهر تاریخی حریر کیش :

یکی دیگر از مکان های تاریخی جزیره کیش حمام تاریخی حریر کیش می باشد که هر ساله گردشگران تور کیش بسیاری از آن بازدید می نمایند که از جمله بخش های شهر تاریخی حریر کیش می باشد بقایای این بنای تاریخی که به شهر تاریخی حریر معروف است . از میان آثار کشف شده شهر تاریخی جزیره که بین قرن 4 تا 9 هجری قمری به عنوان مرکز تجاری از رونق زیادی برخوردار بوده است ، بنای حمام به مساحت حدود 500 الی 600 متر مشتمل بر قسمت های مختلف است سرتاسر بخش شمالی به پهنای 5 متر به انبار و اتاق کارگر حمام اختصاص یافنه است . این مکان امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری در تور کیش تبدیل گردیده است.

 

_تاریخی_حریره_کیش.jpg

_تاریخی_حریره_کیش_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اسپادانا کیش

_اسپادانا_کیش_1.jpg

هتل اسپادانا کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد که در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا گردیده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و دارای 79 اتاق است که در مجموع 221 تخت خواب را دارا می باشد. یکی از مزایای هتل که می توان به آن اشاره نمود مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد است از این رو میهمانان تور کیش می توانند در هتل هم به تفریح بپردازند. فاصله هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.

امکانات هتل اسپادانا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

آدرس هتل اسپادانا کیش : کيش بلوار ايران-خيابان جامى – جنب صدا و سيما

_اسپادانا_کیش_2.jpg

_اسپادانا_کیش_3.jpg

_اسپادانا_کیش_4.jpg

_اسپادانا_کیش_5.jpg

 

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل تور کیش آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل تور کیش از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

 

_تاپ_رز_کیش.jpg

 

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .      

_تاپ_رز_کیش_1.jpg

_تاپ_روز_کیش.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش مهر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سه ستاره تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات خوبی را در آن بگذرانید. صبحانه و ناهار و شام شما در این هتل فراهم است و می توانید از کیفیت آن ها نهایت استفاده را ببرید. اگر از طریق خطوط هوایی وارد کیش شوید سرویس های این هتل برای خوش آمد گویی در فرودگاه حضور خواهند داشت و از طرفی به ساکنین این هتل تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود.

_تماشا_کیش_6.jpg

امکانات هتل تماشا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.ت برای استفاده از امکانات و اقامت هتل با تور کیش همراه شوید .

 

_تماشا_کیش.jpg

_تماشا_کیش_4.jpg

_تماشا_کیش_1.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش , هتل های 3 ستاره کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ونوس کیش از هتل های 3 ستاره خوب جزیره کیش میباشد که بسیار تمیز و لوکس است و همچنین نزدیک به بازار ونوس و مراکز خرید جزیره میباشد که برای مسافران تور کیش بسیار مناسب است.

آدرس : جزیره  کيش ٫ کنار بازار ونوس

هتل سیمرغ سه ستاره کیش در یکی از مناطق سیاحتی جزیره کیش واقع شده است و رو به دریای خلیج همیشه فارس میباشد.این هتل تور کیش در محیطی با درختان انبوه و سر به فلک کشیده و همچنین فضای سرسبز واقع شده. این هتل تور کیش 94 دارای امکاناتی مثل تخفیف گردشگری در پایاب کیش، کلوپ مریم، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، غواصی و قایق رانی در دریای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری میباشد.

 

این هتل 1 ستاره که در سال های گذشته "آرامش" نام داشته. این هتل به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارد مورد استقبال مسافرین تور کیش قرار دارد. این هتل شامل اتاقهای 4 و 5 تخته میباشد که قیمتی ارزان و مناسب دارد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

 

این هتل 4 ستاره بوده و در پشت پلاز بانوان کیش قرار دارد . این هتل 4 ستاره در سال 1379 بنا شده است و تا مرکز جزیره 10 دقیقه فاصله دارد از امکانات این هتل تور کیش 94 ترانسفر گردشگری و بازارهای جزیره میباشد.

 

آدرس: کیش بلوار ایران-خیابان جامى -مجاور صدا و سیما

تلفن: 07644423630 

هتل شباویز کیش از هتل های 2 ستاره کیش میباشد که به صورت هتل آپارتمان میباشد و مساحتی حدود 20000متربع در جنوب شزق جزیره قرار دارد . این هتل 2 ستاره تور کیش دارای 92 اتاق و بیشتر از 270 تخت دارد . امکانات این هتل اپارتمان تور کیش 94 شامل رستوران ،کافی شاپ،تلویزیون با گیرنده ماهواره و پارکینگ میباشد و دارای صبحانه ، ناهار و استقبال فرودگاهی میباشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
جت اسکی در آب های جزیره کیش

امکان نداره به کیش سفر کنید و هوس جت اسکی سوارس به سرتون نزنه ! این تور کیش سفری هیجان نگیز به همراه جت اسکی سواری را در آب های دریای آزاد جزیره کیش براتون به ارمغان میاورد. شرايط مطلوب آب و هوايي در طول سال، درياي مناسب و موقعيت جهانگردي كيش سبب شده است كه اين جزيره امكانات تفريحي و ورزش هاي دريايي فراوانی را در خود جاي دهد .از این رو چند نکته ای رو که توی این ورزش شما گردشگران تور کیش حتما باید بهش دقت کنید را یادآوری می کنیم:

 

  1. ظرفيت جت اسکي 2 نفر ميباشد.
  2. به افراد زیر از 20 سال جت اسکي داده نميشود مگر با همراهي مربي کلوپ و يا داشتن همراه بالاي بيست سال.
  3. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيري ميشود.
  4. پوشيدن جليقه نجات الزاميست.
  5. پوشش آقایان باید شلوارک و نهايتا مايو پاچه دار باشد (لطفا همراه خود بياوريد) و خانمها از لباس بادگيري که کلوپ در اختيار آنان قرار خواهد داد ميتوانند استفاده کنند، خانمها مجبور به پوشيدن لباس بادگير نيستند و تنها به جهت خيس نشدن مانتو و پوشش آنان ميتوانند از بادگير مخصوص استفاده کنند.
  6. پر کردن فرم مربوطه و امضاء آن و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها.
  7. پرداخت هزينه جت اسکي و گرو گذاشتن کارت ملي و يا مبلغ يکصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عيبهاي فني دستگاه به عهده کلوپ ميباشد، و ضمانت دريافتي برای جبران قسمتي از خساراتي که ناشي از عدم توجه اجاره کننده و احيانا تصادفات و يا جريمه هاست ميباشد.)

 

جت اسکی در آب های جزیره کیش

مقرراتي که گردشگران تور کیش در هنگام اجاره ملزم به رعايت آن ميباشد به شرح زیر است:

  1. رعایت فاصله 100 متری با هرگونه شناور و اسکله و مانع در جهت جلوگیری از بروز حادثه. 
  2. بصورت موازي با ساحل تا فاصله 100 متري راندن، خلاف و خطر آفرين است مگر هنگام شروع و يا خاتمه مدت سواري.
  3. منطقه اي را که مسئول جت اسکي هنگام سوارشدن، جهت راندن برای شما مشخص می کند را بايد دقيقا رعايت کنيد.
  4. حرکات آکروباتيک و دور درجا زدن ممنوع است و در صورت مشاهده آن باعث استرداد دستگاه و سوختن تايم باقي مانده و حتي جريمه نقدي خواهد شد.

جت اسکی در آب های جزیره کیش

مراكز ورزشي و تفريحات دريايي از ساعت 9 صبح شروع به كار مي كنند و معمولا" تا غروب آفتاب پذيراي شما میهمانان گرامی تور کیش 94 می باشند. 


مجموعه ورزشی مریم کیش دارای امکانات مجهز و مدرن ورزشی میباشد و همچنین این مجموعه دارای شانزده خط بولینگ میباشد و علاوه بر بولینگ تجهیزات بدنسازی ، کافی نت ، رستوران ، دنیای بازی ، گیم نت ، سونا ، کافی شاپ دارد که گردشگران تور کیش می توانند از این امکانات استفاده نمایند. این مجوعه ورزشی کنار اسکله تفریحی در بلوار دریا کیش واقع شده است .

 


باشگاه سوارکاری جزیره کیش در شمال جزیره در کنار دهکده المپیک قرار دارد . باشگاه اسب سواری کیش سال 1372 احداث شده است . این ورزش باعث راحتی و آرامش و سلامت جسمی فرد می شود . در این باشگاه همچنین مسابقه کورس اسب سواری برگزار می شود و گردشگران تور کیش 94 نیز می توانند به تماشای این مسابقه هیجان انگیز بپردازند. این باشگاه دارای 50 راس اسب  از نژادهای مختلف میباشد همچنین دارای درمانگاه دامپزشکی و افرادی برای مراقبت از اسبها است که گردشگران تور کیش میتوانند از این باشگاه برای تفریح و ورزش استفاده کنند .

 

اسکوترهای برقی کیش همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی میباشند که گردشگران تور کیش می توانند با آنها در جاده های مخصوص دوچرخه سواری جزیره کیش را دور بزنند و از زیبایی های آن لذت ببرید و ساعات خوشی را تجربه کنید. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین میشود و اگر آنها را کامل شارژ کنید میتواند تا 1ساعت یا شاید هم بیشتر از آنها استفاده کنید . 


این مجموعه ورزشی در کیش از مهمترین زمینهای ورزشی جزیره به حساب می آید . این مجموعه ورزشی با هدف برگزاری لیگ های داخلی و ماسبقات تنیس ایجاد شده که گردشگران تور کیش نیز می توانند از این مجموعه دیدن نمایند. این مجموعه ورزشی با مساحت 13500 متر مربع بنا شده است دارای 9 زمین خاکی، زمین استادیوم ،دفترهای اداری،سکوی تماشاچیان و سرویس های بهداشتی و رختکن میباشد .


 اسکی کابلی کیش دارای طول 860  متر و عرض 160  متر میباشد که شامل 5 برج در ساحل کیش است  و با سرعت 28 الی 62 کیلومتر در ساعت که همزمان میتواند به 12 نفر سرویس بدهد. همچنین این سایت طبق استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ساخته شده است و میتواند محل مناسبی برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی باشد . این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحل زیبا نمای بسیار زیبا و جذابی را برای گردشگران و مسافران تور کیش ایجاد کرده است. در سایت اسکی کابلی کیش علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان و گردشگران تور کیش تعبیه شده است .

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش,مکان های تفریحی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

ماهیگیری در كیش

خاك كیش با رنگ نقره فامی که دارد در زیر نور آفتاب درخشندگی فوق العاده ای دارد و ساختار مرجانی شکلی دارد . این یک ویژگی منحصر به فرد است و حتی اکثر سواحل دنیا که از ماسه خاکستری پوشیده اند نیز این ویژگی خاص را ندارند در ساحل جزیره شما گردشگران تور کیش 94 می توانید نظاره گر دریایی با آب بسیار شفاف و روشن باشید و حتی تا دور دست ها می توانید اعماق کف دریا را یه آسانی تماشا کنید کارشناسان محیط زیست علت این خاصیت بی نظیر را وجود مرجان ها در اطراف جزیره دانسته اند و عقیده دارند که مرجان ها به صورت طبیعی و به خودی خود باعث تصفیه آب و شفافیت سواحل کیش می شود و ساحل این جزیره را به یکی از زیباترین سواحل تبدیل کرده اند.

جزیره کیش دارای یکی از بزرگترین ساحل ها نسبت به وسعت خود می باشد و در دنیا کمتر ساحلی را می توان پیدا کرد که به وسعت سواحل کیش بتوان از آن استفاده کرد و مسافران تورکیش بتوانند با آرامش کامل و دور از هیاهو و غوغاهای ساحل های معروف به استراحت در آن بپردازند 

یکی از استثنایی ترین ویژگی این جزیره وجود ماهی ها و دیگر آبزیان موجود در سواحل کیش می باشد ماهی‌های بسیار زیبا و تزیینی كه در آب‌های حاشیه كیش غوطه‌ور می باشند و وجودشان را از دید تماشاگران پنهان نمی‌كنند، از جاذبه‌های جزیره کیش به شمار می آیند و قادرند مسافران تورکیش را ساعت‌ها سرگرم خود كنند. در عین حال بهترین ماهی‌های خوراكی كشور نیز در همین سواحل توسط بومیان ماهیگیر و شركت صید كیش صید می گردند. این جزیره برای علاقمندان به ماهیگیری نیز تدارکاتی دیده و آن ها می توانند در سواحل جنوبی و غربی جزیره به صید ماهی بپردازند. یکی از کم خطر ترین سواحل دنیا ساحل كیش می باشد و از این رو می تواند خیالتان آسوده یاشد. آب‌های ساحلی كیش فاقد هر گونه كوسه خطرناك است و استفاده کردن از آب دریا كاملا بی خطر است. لازم به یادآوری می باشد که كوسه‌هایی كه گاهی اوقات در سواحل كیش رویت می شوند برای شناگران خطری ندارند و تنها از ماهی های كوچك تغذیه می‌كنند . ساحل كیش از آن نوع سواحل استثنایی می باشد كه هم در فصل سرد و هم در فصل گرم برای مسافران قابل استفاده می‌باشد و امكان ورزش‌های دریایی در آن فراهم شده است. 

گستردگی ساحل ها، دریای زلال و آرام و گرما و نور مهربان آفتاب جنوب در محیط بی سروصدا و آرام جزیره کیش، شرایط مطلوبی را برای علاقمندان به ماهی گیری در كیش فراهم کرده است. 
ماهیگیری تفریحی در كیش در سرتاسر سواحل جزیره (به غیراز منطقه اسكله تفریحی) آزاد می باشد و علاقمندان ماهیگیری درتورکیش می توانند با استفاده از وسایل ساده ماهیگیری با قلاب های معمولی که می توان آن ها را از فروشگاه های ورزشی کیش فراهم کرد ساعت هایی را به این تفریح لذت بخش بپردازند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ماهیگیری در كیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران تور کیش 94 می باشد.

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و میهمانان تورکیش هر منظره ای را که دوست داشته باشند انتخاب کنند. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی تور کیش 94 قرار می دهد.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد